lördag 24 oktober 2009

Inte så spännande

Igår var det en högst vanlig dag.....inte mycket spännande att skriva om faktiskt.....om jag nu inte ska tjata ut er med min Parelli träning av Zorba som jag roade mig med igår eller min långpromenad med hundarna eller varför inte ge en liten ingående beskrivning av då jag dammsög och skurade ......plus det andra som brukar ingå då man gör en bättre genomgång av städningen i sitt hem en fredag tex.......nej....jag tror ni uppskattar om jag hoppar över detta.
Jag hade ett par trevliga samtal uppifrån Stockholm och det är ju alltid roligt men kanske inte heller det något speciellt......särskilt inte hemma hos mig då.....eftersom man är en så kallad 08:a.
På kvällen kom iallafall Helena förbi en stund och det var trevligt som vanligt och under tiden hon var här dundrade resten av familjen in.....Vegard har kommit till oss även denna helg, roligt att han gillar att vara här hos oss så ofta! Vi gillar verkligen att ha dig här!!!
Inte ens vädret var något att skriva hem om igår......grått, rått, lite regn och ur tråkigt. HÖST!
Det blev smarriga hemmagjorda hamburgare till middag och sedan kaffe med en glass strut till.....tror att vi alla gillade det middagsvalet. Lite fredags mys.
Jag tyckte att jag hade fullt upp och en bra dag!!!
Nu har det hunnit med att bli en ny dag och jag har den ganska så fullplanerad kan man säga...
Ska börja dagen med att styra bilen mot Tanum BK och träna Gandalf.......trodde jag skulle behöva kämpa med det staketet som min bil körde sönder .... :-) men det har Vidar lovat att göra på hemvägen från jobbet i början av nästa vecka......tänk vilken bra man jag har !!!
Janne och Eva blir nog lite besvikna för de hade nog hoppats att det hade kunnat tas en del roliga kort då jag skulle laga staket.....men tji fick de.....:-)
Även Veronika har varit en ängel och erbjudit sig att komma med upp och hjälpa mig......Tack Veronika!
Kan bara avsluta nu med att önska er alla en mycket trevlig och givande helg!!!! Kanske kan vi alla lära oss något nytt också.....? Vore kul att höra om vad just du har lärt dig.....skriv kommentarer!!! Dela med er!!

1 kommentar:

Eva sa...

Hmmm det där var nästan tarvligt.... Jag längtade ju faktiskt på att få se katastrofen ju... *s*

Kram