söndag 22 mars 2009

Trött

Igår hade jag födelsedag.....tack för mail, sms, telefonsamtal och besök!
Uppvaktades av min man på morgonen och fick ett par underbart fina örhängen. Kvällen innan kom Kjell och Veronika med ett stort fång med rosor och på förmiddagen igår kom Cristina med tulpaner och choklad!!! Irene har ett paket till mig som jag ska öppna idag (spännande) och min svägerska Anne gav mig ett paket på festen. Tusen tack alla ni som kom ihåg mig!!!! Det värmde verkligen!!! Speciellt då man numera bor nästan 50 mil "hemifrån". Mamma och Jan kommer och hälsar på i maj och då firar vi födelsedagar!!! Längtar till dess.....saknar min mamma trots att man numera har hunnit komma en bra bit upp i åren.....nej, man ska inte tala med en dam om hennes ålder... :-)
Annars blev det inte mycket till födelsedagsfirande för min del. Vidars föräldrar hade en stor fest i Norge där de firade att hans pappa har fyllt 75, hans mamma fyller 70 och de har snart 50-års bröllopsdag.
Det var en jättestor fest med 66 personer som var både trevlig och mycket välordnad.
Inte förrän klockan 1 i natt styrede vi bilen hemåt men det tog sin tid då vi skulle köra hem Vidars dotter först så klockan 4 stupade vi i säng och gissa om det var underbart! Som ni kanske kan förstå så är man rätt så trött och mör idag.....
Gandalf och Mysen fick tillbringa dagen och natten hos Irene och deras kompisar Raajoe och Isabell. Usch så tråkigt och konstigt det känns att inte ha hundarna hemma.....det är första gången Gandalf sover borta (undras om han har kunnat sova utan sin matte) .....men jag vet att han har det toppen! Måste nog ändå skynda mig att hämta dem snart!!! Är beroende av mina hundar den saken är klar!!! Ett beroende som jag tror de flesta tycker är okey..... :-)

2 kommentarer:

Eva sa...

Klart att man blir beroende.. Det är ju knepigt att inte ha några hundar hemma ju!! =)

Kramar I massor

Anonym sa...

Men varför har du inte sagt det? GRATTIS I EFTERSKOTT!!

Kram Camilla