lördag 14 mars 2009

Lördag...men inte helt vanlig

Full fart från morgon till kväll skulle man kunna säga....
Då det kom en ny liten människa till världen på Näl idag var det Ronja och jag som fick sköta stalltjänsten....Det gick glimmrande och Ronja var såååå duktig.
Sedan var det hundarna......idag fick det bli en promenad endast i lekens lecken! Gandalf lekte med Mysen och hans kompis Sally (Dansksvensk Gårdshund) oh, så kul de hade det!! Trevligt med en avkopplande promenad tillsammans med Cristina. I skogen var det fortsatt snö kvar så hundarna blev inte skitiga heller utan enbart blöta. Ett litet stilla regn föll över oss men vad gjorde det......kan inte bry sig om sådana detaljer för då skulle man inte komma ut alls nu!
Och sedan allt som ska göras i ett hem......trött är väl bara förenamnet....men det är okey! Man vet att man lever! Börjar bli gammal tror jag för melodifestivalen börjar låta helt okey.......behöver jag bli orolig eller?????

4 kommentarer:

Eva sa...

Hmm som dotter akn jag lova jag blir orolig när du säger att melodifestivalen börjar kännas ok! Ojojoj... Ajajajaj... Kram

Thina sa...

Ja, du,,,,,fattar du vad jag blir då???!!!
Kram

Eva sa...

Mmmmmm.....

Anonym sa...

jaha då är vi gamla nu,,,har nynnat på låtarna ett bra tag,,,,