torsdag 26 mars 2009

Bilburmontering på hög nivå....

-Kolla här.....vad är det där för något???
Bruksanvisningar är aldrig roliga....passar
bäst i "golvarkivet.....tror faktiskt jag är allergisk
mot dem.....
-Jag hjälper dig husse!!
-Kolla alla bitarna där borta....tror du vi klara
detta??? Vi får väl prova!

-Tyvärr så hinner jag inte hjälpa till.....men se
nu till att det blir lite mysigt därinne!! Annars
tänker i vart fall inte jag ligga där.....
Visst är den fin!!! Ganska stolt över den faktiskt!

I förrgår kom bilburen hem och igår var det dags att montera ihop den....min stackars man fick uppdraget straxt efter han kom hem. Snäll som han är så satte han igång och det var ingen enkel match precis.....men det är tur att man har en händig man med ett gott tålamod. Jag hade nog aldrig klarat det.....
Nu står den färdigmonterad och jättefin här inne och ska in i bilen ikväll....det känns så roligt!
En efterlängtad bur....
Har haft grindar och lastgaller i bilen innan men det har inte känts okey att ha öppet bak och lämna bilen.....inga grindar att lita på.....men nu blir det andra bud med en värsting bur som har riktiga lås m.m.Härligt!
Imorgon blir det provtur med den då Gandalf och jag ska till Mariestad.








1 kommentar:

Eva sa...

Åhhh så fin den är.. Förstår att du är stolt över den där!

Natti kramar