tisdag 3 mars 2009

En udda och söt liten varelse






Min "dotter" och hennes sambo har skaffat sig en hund till, eller är det verkligen en hund???
I många år har Greyhound varit hundrasen som gällde och nästan inget annat......nu har det smugit sig in 2 hermeliner bland katterna......
Först kom Gandalf Collie och ett par månader efter föddes Trasan Basenji.
Har ännu inte träffat Trasan men bilderna på honom säger mig att han är jättesöt men ljuden jag hör från honom genom telefonen får mig att fråga mig om det är en hund hon har köpt....eller.....
Det är de mest udda ljud som joddling, gurgling, barnskrik och några till.....
Eva säger att det är helt normalt .....han ska låta så....
Lite spännande detta och jag ser fram emot att träffa honom.



2 kommentarer:

Eva sa...

Varför låter du så skeptisk???? Ha ha ha han är underbar... Låter lite udda och älskar mjukost men va f*n det måste ju finnas fördelar med allt... =) Kram

Thina sa...

Nejdå inte skeptisk jag .....eller kanske lite:-)
Han verkar störtskön!!!
Kram