söndag 22 mars 2009

Anmält och klart!



Ja, då var vi på bana....idag har jag anmält Gandalf Stjärnskott (som han heter på stamtavlan) till Vara Gräfsnäs brukshundsklubbs utställning den 25/4 och till Skara Larv, SKK:s nationella utställning.
Det ska bli så roligt och spännande.....då var det bara att komma igång ordentligt med träningen inför detta. Jag tycker ju att han är världens vackraste och finaste Collie ....få se om domaren och jag är överens om detta..... :-) Hoppas det!!!
Gandalfs uppfödare Ulrika är iallafall mycket nöjd med det hon ser på korten jag skickar till henne och det känns roligt!

I fredags fick vi besök av en liten baby......det var verkligen inte Gandalf van vid och han tyckte att det var både roligt, spännande och lite konstigt.....
Även Vegard fick uppleva lille Kevin på nära håll och var tvungen att erkänna att han var ju ganska så häftig ändå......vilka små händer, fimgrar, tår och fötter....ja, vilken liten människa...
Själv har jag mycket svårt att förstå att man har varit sådär liten engång i tiden.

2 kommentarer:

Eva sa...

Jadu man undrar ju vad som hände när man tittar sig i spegeln... =)

Anonym sa...

ja, eller hur....visst är det lite märkligt ändå....
Kram