fredag 27 mars 2009

Mariestad, here we come....

Då var det dags för avfärd till Mariestad och en hel helg på Mariestads brukshundsklubb.
Det blir lydnadstävlingar imorgon och rapport på söndag.....KUL!!!
Fast nu var det ju inte så att Gandalf och jag skulle tävla utan vi ska titta och lära!!! Och så mitt kära miljöträning så klart.....det är ju bara Gandlaf och jag som ska iväg och det en hel helg dessutom och två timmars bilfärd har vi framför oss.
Lite tidigt för tävling även om han nu är världens finaste Collie.....och Gandalf så.....han får allt vara Baby först, men vi har börjat träna så smått så klart!
Detta betyder då att det blir stilla på min lilla blogg till söndag kväll ungefär.....men då finns det nog destomera o berätta.
Nej, nu åker vi......och först blir det en avstickare till jobbet för vi har härligt färska och fina tulpaner som vi odlat.....och jag vet ju att min vän Una älskar tulpaner!
Ha en underbar helg och var rädda om er!!!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ha det nu så jätte mysigt!

Famos/Menageriet sa...

Jaha, jag trodde Du skulle ställa ut honom.
Ha det så kul!

Eva sa...

Låter som att ni haft en trevlig helg! Det förtjänar ni!! Kram