måndag 16 mars 2009

Grå och tråkig måndag

Krävs lite grön text idag i allt grått skimmer som råder här.....vet inte om det är dimman eller om det regnar lite......men snön smälter iallafall bort!
Ibland så promenerar mina ungdomar på jobbet verkligen på mina nerver.....som idag....och då är jag ändå en person med ett väldigt långt tålamod men inte så långt.
Måndag och bla. ekonomilektion.....kan upplevas som negativt kan jag lova!
Tur att man startade sin lärarbana på lågstadiet just sådana här dagar för det hamnar på den nivån hos en del av killarna......
Ja, ja arbetsdagen är slut och imorgon väntar en ny.....
Tur i detta är att de här killarna är ju för det mesta mycket sympatiska och mysiga så man kan inte vara irriterad på dem så länge!

1 kommentar:

Eva sa...

Men jag kan förstå frustrationen.. Men du vet likaväl som jag hur mkt dom uppskattar din hjälp.. Kramar E