fredag 24 april 2009

Utställningspremiär imorgon....

Nu börjar det kännas lite nervöst inför morgondagen.....inte kändes det bättre då jag inte heller idag hade fått några papper eller nummerlapp i brevlådan....bäst att ringa upp dem och fråga.....mycket riktigt min anmälan fanns inte med....den har försvunnit någonstans....men det ordnar sig ändå! Det blir utställning för det var klart att Gandalf och jag skulle få vara med! Trevliga personer jag pratade med på Vara-Grästorps brukshunds klubb.
Gandalf och jag har fått en mascot som vi ska ha med oss då vi ska tävla i ett eller annat. Det blir premiär för den också.....
Innan det blir kväll så ska Gandalf in i duschen för att fräscha upp det vita och borstas förståss...
Nu får ni hålla tummarna imorgon!!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Hejsan!
Har nu hållit tummarna för att de gick bra för Gandalf på utställning. Väntar med spänning på resultatet.

Kram
Annica, Ebba och Asta

Thina sa...

Tack, så gulligt av er!!!
Det gick toppen som ni nu kan läsa om!
Ha det gott!!
Kram
Gandalf och Thina