lördag 18 april 2009

En lugn morgon


Jag är alltid uppe tidigt på morgonen och det är jätteskönt med en lugn morgonstund.
Den enda som kliver upp samtiigt som jag är Gamdalf.
Han vill gå ut och jag fixar morgonkaffe.
När allt är fixat så blir det en lugn stund framför datorn och Gandalf intar numera platsen i den japanska tv-stolen (hans nya "inneställe" ).
Mysen är en mycket morgontrött vovve så hon gör inte en min av att kliva upp....
Snart är det dags för Gandalf och mig att åka till Zorba och resten av vårat favoritgäng i Tanum.
Brukar ta med mig Gandalf ensam ibland så han blir van vid det.
Mysen trivs bra hemma med husse och lillhusse. Brukar nämligen passa på att göra det då husse är hemma. Vill inte lämna någon av hundarna ensam hemma om jag inte behöver.
Vi har strålande solsken idag och jag har tänkt mig en ridtur.

1 kommentar:

Eva sa...

Lät som att ni hade haft det skoj idag du och Zorba.. =)