fredag 3 april 2009

Mat och bio

Igår blev det en dag som var full av aktiviteter.....
Började med Zorba för att sedan fortsätta med lite städning.
Fortsatte hem till Inger för en kopp kaffe, lite trevligt prat och Gandalf fick leka med hennes unghundar.
Snabba sig hem för att byta om och vara i Dingle vid 16 för att sedan fortsätta vidare ner till Uddevalla för en trevlig middag på thairestaurang och bio med 4 av mina trevliga arbetskamrater.
Vi såg den omtalade "Män som hatar kvinnor", en bra film men den var verkligen full av ondska.... jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den......har inte riktigt tänkt färdigt på vad jag egentligen tyckte om den. Det är så många som tycker att den är så extra ordinärt bra men jag vet inte riktigt......får fundera på det. Det var ju en mycket stark film iallafall den saken är klar och onskan fick sitt straff.
Efter en sådan dag är det inte speciellt svårt att längta till sängen och somna.

1 kommentar:

Eva sa...

Har själv läst boken och den är hemsk men jag hade iallafall svårt att slita mig därifrån... Av ngn anledning fastnade jag...