torsdag 13 augusti 2009

SÖKER JOBB I BOHUSLÄN OCH I NORGE


Är det någon som har ett arbete till mig (eller vet någon annan som kanske har) på 50% i någon av kommunerna: Munkedal, Tanum, Lysekil, Sotenäs, Uddevalla, Strömstad och i Norge tex. Halden?

Jag är lärare men kan och tycker om att göra en hel massa annat också.

Efter 3 läsår på Dingle Naturbruksgymnasium så har jag inte jobb längre. De har ekonomiska nedskärningar och eftersom jag inte var fast anställd utan de har anställt mig då läsåret har börjat och sedan har min anställning slutat då läsåret tagit slut......och så har det varit i tre läsår.De kanske kunde bli lärarjobb till mig i höst men de vet de ej....men vem har lust att sitta och vänta??? Inte jag!!! Har redan letat jobb under sommaren men tyvärr har marknaden inte varit så stor just nu....

Har lätt att lära och tycker om att lära mig nya saker, är lugn och glad i humöret och mycket noga med att sköta det som ska skötas, inte rädd att ta i och älskar när det är mycket att göra! Klarar stress bra!
Innan min lärar karriär har jag jobbat som marknadsassistent och ett par andra kontorsarbeten.

Någon som vill ge mig en chans??? Jag lovar att jag inte ska göra er besvikna!!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Säger bara lycka till.. Hoppas att ngn fattar hur duktig du är.. Inte kan väl alla vara galna?? Kram

Thina sa...

Så gullig du är !!! Vad lyckligt lottad jag är som har dig!!!
Kramisar