onsdag 26 augusti 2009

Lite si och så med bloggandet denna veckan....









I måndags tittade hovslagaren igenom min "lilla" Zorba som fortsatt var halt, även om jag tyckte att det var bättre.....
Han konstaterade att han hade vrickat sig lite men det var inget farligt. Han skulle ha det friska benet lindat och endast skrittas en gång om dagen en kort stund på hårt underlag.
Vi tog oss en fika tillsammans i boxen Zorba och jag....mysigt värre, säger jag bara!!!
Vilken häst jag har!!! Han är verkligen mycket speciell!!! En riktig "mammas myspojke":-)
Världens Bästa Zorba faktiskt!!!
Då jag inte är hemma under hela den här veckan så lovade Marita att ta hand om min Zorba och ordna lindor, skrittande och annat.
Tack så jättemycket Marita!!!
Detta innebär också att det kommer att bli lite si och så med mitt bloggande under just den här veckan.
Det blir mycket annat men jag tittar nog in och skriver några rader emellanåt.
Ha det så bra som ni förtjänar.....alltså= toppenbra!!
Korten är tagna av Eva

Inga kommentarer: