måndag 22 juni 2009

Tack Helena och Gizmo!

Dags att börja....

Duktig kille!!!

En duktig och stilig kille!!!

Häromdagen kom Helena hem till mig med sina hundar Gizmo och Aragon.
För ett tag sedan var nämligen Helena och Gizmo iväg och tävlade i lydnadsklass 1 för första gången och var så duktiga att de klarade det så nu ska de fortsätta upp i klass 2.
Jag hade bett Helena att visa mig de olika momenten i 1:an så jag kunde se och lära. Detta gjorde hon och Gizmo med glans! Hon hade en hel del tips att komma med om vad de hade sagt till henne samt en del förklaringar till saker och ting.
Det var toppenbra och jag lärde mig en hel massa!!
Måste också ta chansen att berömma Helena över hur duktig hon har blivit!!!!
Jag tror att det kommer att gå jättebra för Helena och Gizmo framöver och jag önskar er verkligen ett stort lycka till!!! Vi håller tummarna!!!

7 kommentarer:

Eva sa...

Så bra... Nu håller vi tummarna till hösten.. =)

Dagens ord:obleso

Mimmi sa...

Så nu när Du har lärt Dig Thina får Du komma hem och visa mig...
Kram och välkommen

Irene sa...

Thina; verdens beste instruktör!
Dette er du flink på, og ennu mer utdannet nå:)

Anonym sa...

Vad fina bilderna blev! Nu hoppas vi att Gandalf också tittar på dem och lär sig :)
Tack för en trevlig dag - det kommer flera! Vi skall visa allt vi lär oss på lägret.

kramar Helena och Gizmo
& Aragorn

Thina sa...

Tackar för det!! Det lär behövas alla tummar som finns!! Kommer snart och hälsar på MImmi! Får väl lära dig allt jag kan...går fort..:-)
Ser fram emot att höra vad ni gjorde på lägret Helena! Kul och spännande!
Kramisar på er allihopa ni är toppen!!!

Mimmi sa...

När Du kommer hem till oss kan Wega lära Gandalf att valla... (Men våra får och kor är lite dumma i huvudet)
Kram

Thina sa...

Det vore verkligen roligt om Wega visade Gandalf hur en vallhund ska jobba!!Jag skulle tro att det är något som han skulle gilla jättemycket!
Får och kor är alltså inte med på det hela ännu ? :-) Du ska se att Wega och du får ordning på dem!
Ser fram emot att träffa er snart!
Kramisar