lördag 20 juni 2009

En trevlig midsommar! Gandalfs första!!!

Morgonpromenaden i skogen.
Chefen "in action".....och då blev det bra också!!
Måns och katten Cosmos....väntar på order från chefen.... :-)
Sand lådorna kan användas till mycket.....visst är vi fina?
Vem går med vem......vilket gäng.....:-)
Full kontroll och synkroniserade.......
Funkade fint!!!

Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommarafton!!! Det hade vi!!!
Vi var några stycken här hemma och hade det jätte trevligt i lugn och ro, skönt!!! Jag tycker det är extra mysigt då även hundarna kan vara med och ha det gott.
På morgonpromenaden fick vi regn på oss och det lovade ju inte speciellt gott men det bättrade på sig. Vi tog en härlig runda i skogen och sedan plockade Mia blommor som sig bör!
Det blev en god lunch och grillning på kvällen......jag tror jag kanske höll på att äta ihjäl mig....
Mia har klart en talang för det där med matlagning!!! Tack för det goda du gjorde till midsommarbordet Mia!!!
Efter en hel del mat så var det skönt att gå ut på en promenad och då kan vi ju inte låta bli att träna på lite av varje......det är ju bara sååå kul.....tycker både vi och hundarna! :-)
Avslutar här med att önska alla en riktigt trevlig Midsommardag!!!

P.S Skriv gärna kommentarer det är såååå roligt när ni gör detta!!! Jag uppskattar det verkligen!!!
För de som är osäkra på hur man gör: Tryck på kommentar i slutet och under den texten jag har skrivit, skriv din kommentar i rutan, skriv den kod som står där som liknar ett ord och oftast lite vridet hit och dit, tryck på antingen namn och sedan skriv ditt namn eller anonym ......tryck på publicera.....klart!!! Det finns ju fler alternativ också men dessa är de enklaste!!

3 kommentarer:

Famos/Menageriet sa...

Fina bilder!
Här har midsommaraftonen varit lugn. Tack för kommentaren hos mig!
Ha en fortsatt trevlig helg!

Irene sa...

Tusen takk til vertene, og hjertlig takk til Mia for den utrolige gode maten! (du kan helt klart få flytte inn hos meg) Det var en herlig dag å få lov til å väre en del av! Klemmer

Eva sa...

Hmmm kan du ditt namn? Låter som att ni hade det gott på midsommar... MysigT!

DAgens ord:recrupn