fredag 12 juni 2009

Fixa och dona...

Igår fick det bli en dag hemma med lite fixande och donande.
Dessutom fick jag äntligen en ny mobil så den var jag och hämtade.
Var på samma gång inne på jobbet och köpte körsbärstomater....underbart goda...verkligen att rekommendera ....
Lite lydnadsträning under våran tur i skogen.....annars fick det vara en ganska lugn dag, är av den tron att alla individer behöver lite tid att smälta inlärning i lugn och ro. Kanske har jag fel men det är iallafall vad jag brukar rätta mig efter. Dessutom är Gandalf bara 8 månader.....man får inte ha för stora krav och förväntningar bara för att han är så duktig.....Världens Bästa Gandalf ni vet.... :-)
Det var även dags att jaga "hybelkaniner"......på golven hemma....
Hade tänkt mig att jag även skulle ha klippt gräset och grävt i rabatten men det hade regnat för mycket och inte är det bättre idag.
Nej nu ska jag göra mig i ordning för att styra min bil mot Tanumshede.....ovanligt...eller hur??
Tänkte ta mig en tur upp till BK först för att träna Gandalf lite och sedan blir det Tuftegården och Zorba. Hoppas det inte börjar regna igen.....
Ha en underbar dag!!

1 kommentar:

Eva sa...

Nämen Tanum det känner vi igen.. =)

Dagens ord:bopolec