söndag 31 maj 2009

Zorbadag

Den är min......!!!!

Här vaktar jag.......

Ridning utan skyddsnät.....

Det fanns en till som ville vara med.......

Radarparet

Esmie har en härlig jogg.

Träning inför kommande barell-race.....Iiiihaaaa....

Inte läge att köra barell-race.....kanske kan jag få ett trav?....eller iallafall.... kan vi gå framåt???

Vackra Zorba kan om han vill!!!
Duktig Zorba får godis!

Vårat lilla team..... :-)
-Och här vaktar fortsatt jag!
Dagens Tante Siri träning och korvutdelning, populär övning!!!
Igår var det absolut Zorbas tur att ha en dag med sin matte....och det hade vi! Tyvärr hade han tappat ytterligare en sko så det var inte ett alternativ att rida ut......vi fick vackert stanna i gräspaddocken men vi hade det bra och det blev ridning i över 2 timmar. Irene och Esmi var med och vi bytte häst en sväng också.....kul! Zorba var lite lat igår medan Esmie var pigg och med på noterna.
Vädret var härligt och vi hade en underbart trevlig och rolig stund tillsammans.
Gandalf skulle prova om det möjligen var så att han kanske kunde få lov att komma in i hästhagen i går då.....men nej inte igår heller.....han fattar detta bra nu så han och Raajoe höll sig uppe vid huset och lekte.
Mysen fick vara hemma hos husse och lillhusse.....hon var lite sådär små upprörd igår kväll för hon hade ramlat i sjön så de hade fått dra upp henne......en nära döden upplevelse för stackars Mysen....
När jag kom hem blev det en dusch, middag och speedway på TV hela kvällen (GP i Göteborg)...kul!!!

3 kommentarer:

Irene sa...

Ja, hvilken herlig dag! Disse får vi ha fler av;-)Vi har det alltid sååå kul! Fine bilder du fikk. Klem

Eva sa...

Världens bästa Zorba.. =) snygg värre!

Thina sa...

Ja, det var en härlig dag!! Visst ska vi ha fler av dessa!! Eva du har ju faktiskt helt rätt....jag har ju världens bästa Zorba!!! Synd att du inte kan vara med! Hoppas att du kommer ner snart!
Kramisar till er båda!