torsdag 7 maj 2009

I tanum ett par dagar

Igår var det ombesiktning av bilen och det gick bra!! PUH! Efter det gick färden till Tanum där jag och hundarna ska stanna i ett par dagar.
Ägnade mycket tid i gåreftermiddag/kväll tillsammans med Zorba. Det vart barbackaridning och en hel del annat. Marita fick prova på att rida Zorba med endast ett rep runt halsen....det tyckte hon var kul.....hon tyckte dock att han var världens värsta mammagris.....så fort han fick chansen skulle han styra in till mig då jag stod i mitten....men kul hade vi.
Sedan hamnade jag i rabarberlandet......egentligen skulle jag gå iväg med det jag hade mockat i lösdriften och gick förbi bara......gick tillbaka och fastnade där!! Idag blir det pajbakning....mums!
Försökte att logga in på min egen dator igår men det fungerade dåligt så jag får skriva när det finns tillfälle och jag kommer inte åt min mail just idag iallafall.
Idag är Gandalf en trött Collie då han verkligen busade runt igår, ligger just nu på rygg och blir kelad med av Irene....inte dumt.....han smilar till och med.....min underbara lilla kille....
Vi trivs bra här på Tuftegården!!!

Inga kommentarer: