måndag 25 januari 2010

Grattis Annika!!!

Först vill jag börja med att Gratulera Annika på födelsedagen!!!
Många och jättestora grattiskramar från oss alla här i Bohuslän och vi hoppas att du får en underbar födelsedag!!! HIPP, HIPP HURRA!!!

Japp!!! Då var man med ny bil!! Härligt ....det känns helt enkelt toppen!!!
Det blev den svarta Ford Mavericken och den är inte bara underbar att köra och skön att sitta i utan den är jätte snygg också tycker jag.
Det blir ju inte sämre av att den är svart heller då jag gillar svarta bilar....=)
En del tycker bara att bilen bör gå framåt och ja...det är så klart att det är det allra viktigaste men jag tycker också att det är så roligt att ha en snygg och proper bil, det känns så bra och roligt på något sätt.
Det är 4-hjuls drift på den som går i själv vid behov så nu kommer jag lätt upp till klubben om jag vill träna även om det är snö! =)
Först trodde vi inte att vi skulle få in min hundbur men med en del justeringar och en del våld så ordnade det sig och den gick in precis.......vilken tur.
Jag ska också skaffa överdragsklädsel då det är en variant av beige klädsel i den och jag känner mig själv så pass att jag vet hur klantig jag kan vara och dessutom har man ju inte alltid lika fina och rena kläder på sig då man är i stallet.
Då vi kom hem igår hade vi trevligt besök från Norge och det blev en promenad ner till Zorba och smörgåstårta till middag......mums!
Ja, då var det en ny vecka!
Jag önskar er alla en jätte bra vecka och en trevlig måndag!!! =)

4 kommentarer:

Eva sa...

Skoj med den nya bilen.. =) Nu tar ni er fram vart som helst...

Grattis Annika ifrån 08:a gänget!

Katarina sa...

Grattis till nya bilen! Förstår din lycka, själv var jag lycklig som en barnunge när vi bytte sist, nästan så man glömmer att man själv betalar...ha ha.

Annica skaune sa...

TUSEN TACK för grattulationerna...ni är bara för gulliga...både i bohuslän och ni 08:or..Kramar till er alla.

Vill även gratta till den nya bilen..så kul och köra när man köpt sig en ny bil...

kram till alla igen..kram

Thina sa...

Tack allihopa! Ja du har verkligen rätt Katarina....man blir ju som en barnunge!
Hoppas att du hade en jättebra födelsedag Annica!!!