tisdag 3 november 2009

Trött efter helgen...





Igår hände det verkligen inget speciellt här hemma, jag var så trött och slut i kroppen efter vår korta Stockholmsresa.
Det tar tyvärr på kroppen min att göra en sådan utflykt......även om man nu inte har någon lust att erkänna det.... :-) som vanligt....
Jag och hundarna var hemma och tog det med ro. Passade bra ihop med vädret också då det var eländigt värre stora delar av dagen.
Jag tänkte jag skulle sätta in några kort på mig och Zorba som Vidar tog på oss för att vi skulle ordna ett par förstoringar.
Jag har ju inte kunnat sätta in dem då det hela var hemligt.
Själv är jag mycket stolt över korten och det är det inte ofta jag är då det gäller mig på kort precis.....oftast önskar jag inte alls vara med, usch det är inte min grej men som sagt dessa korten gillar jag till och med.
Känner också att jag är så stolt över min vackra Zorba som verkligen är en underbar häst.
Har jag berättat att just en Frieser var min drömhäst .....och kan man tänka sig jag kunde köpa en till slut och att jag dessutom hittade just Zorba kan man bara kalla ett lyckokast och en mega bonus.
Han är verkligen: A dream came true!

3 kommentarer:

Eva sa...

Ohh vad ni är vackra på korten.. =) Tack så jättemkt för den fins julklappen, nu istter den hemma på väggen.. =)

Kram

Annica skaune sa...

Säger bara wow!
Vilka vackra bilder.
Lite läckert att ni har lika vackert *hårsvall* skrattar

OBS) I morgon får du hålla tummarna för den lilla damen för då är de dags.

Kram från Annica med dom håriga.

Thina sa...

Tack både Eva och Annica och så roligt att du gillade din julklapp Eva!
Klart jag håller tummarna Annica! ja...det gör vi allihopa här...
Jag tror det går jättebra!
Gandalf har en liten irritation i ena ögat som han fick droppar för igår så jag skulle vänta tills behandlingen på 10 dagar var klar.