söndag 8 november 2009

WOW, vilken hund!!!


Han gjorde det igen!!!!
Trasan BIR och BIG-2 !!!!
Vi vill så klart skicka ett mega grattis till Trasan, Eva och Matthias!!!
Ja, vad ska man säga....den hunden tar allt och det är ju ändå bara början på hans karriär!!!
Tar av mig hatten och säger att jag är stolt över dig Eva!!! Utan din ihållande träning och rejäla satsning så skulle det inte gå såhär bra även om hunden är bara sååå bra!!!
Bakom all framgång ligger det en massa arbete och det tror jag inte alla tänker på.
Det är iallafall sååå roligt detta och jag är så glad för eran skull!

Här var det en mindre dramatiskt dag igår. Valde att inte åka upp på den allmänna träningen då jag ville ha en dag hemma med familjen helt enkelt.....man får göra sina prioriteringar ibland.
Jag är ju dessutom med i tävlings träningsgruppen var tisdag och det är den som är min huvud träningsdag så......nu fick det bli såhär.
Jag hade till och med lånat ut Zorba till en annan som skulle rida tillsammans med Therese och Lisa men det fick jag ändra på då den personen hittade på andra saker istället.
Innan frukost och medans alla ännu sov så gick jag hundpromenad tillsammans med Cristina och Sally. Jätte trevligt som vanligt! Då vi kom tillbaka var det dags för en mumsig helgfrukost tillsammans allihopa!
På eftermiddagen fick jag då alltså göra en avstickare och rida ut tillsammans med Therese och Lisa. Det är så roligt att rida ut tillsammans och Zorba behövde en tur.
Igår var han ganska så busig den lilla fulingen ..men det var ändå kul att komma ut en sväng.
Idag är en ny dag och på förmiddagen ska Cristina och jag ut och rida. Cristina får låna Lisa av Therese. Ska bli kul då vi aldrig har ridit tillsammans förut!
Ser fram emot en trevlig söndag och hoppas att ni alla får det ni också!
P.s Bilderna har jag korpat från Eva och jag skulle tro att det är Matthias som håller i kameran.

3 kommentarer:

Annica skaune sa...

Säger också bara WOW vilken snygging till hund!!
Ett jätte GRATTIS från oss här i Skaune också!

Eva sa...

Tack tack tack.. Gud vad ni är snälla... Man blir ju alldeles supermallig.. Men det kanske man får vara? Ja en liten stund iallafall...

Tack Thina för alla fina orden blir ju alldeles rörd.. =)

Kram

Thina sa...

Klart att du har rätt att vara mallig! Njut din goa, fina hund!
Kramisar