söndag 28 mars 2010

Gandalf har gjort MH

Min gullepojk har nu gått sitt MH och det var bara så spännande!!
Beskrivaren tyckte att det var "så roligt att se en så bra Collie, det var det mycket sällan man fick se" Dessutom så sa hon att han är en mycket smart hund!!
Fick också en massa beröm från andra som var med runt banan!
Gissa om jag är stolt!! Och jag hörde i telefonen igår då jag ringde hans uppfödare Ulrika på Ullsåsas Kennel, att det var det en till som blev!!!

Så här ser det ut:

1. KONTAKT- a. 4 , 1b. 4, 1c. 3

2. LEK 1 - a.4, 2b. 4, 2c. 2

3. FÖRFÖLJANDE - a. 2 och 3, 3b. GRIPANDE - 1 och 3

4 AKTIVITET - a. 3

5 AVSTÅNDS LEK - a. 3, 5b. 1, 5c. 2, 5d. 3, 5e. 4

6 ÖVERASKNING - a. 4, 6b. 1, 6c. 2, 6d. 2, 6e. 1

7 - LJUDKÄNSL. - a. 3, 7b. 5, 7c. 1, 7d. 3

8. SPÖKEN - a. 1. 8b. 3, 8c. 1, 8d. 5, 8e. 3

9. LEK 2 - a. 3, 9b. 3

10. SKOTT - 1

3 kommentarer:

Katarina sa...

Grattis! Vad duktig han är Gandalf! Fast det visste du ju redan...
Ses på kursen om sisådär en timme. Letar just nu efter mitt kompendie...virriga jag...

Annica Ebba Asta sa...

Kan ju bara säga ännu en gång ett jätte GRATTIS.

kram från oss i skaune

Eva sa...

Whihiiii.... Ni är ju helt klart ett superpar! Att Gandalf skulle fixa biffen var väl inge snack om saken.. Han är ju en nallebjörn isttande i ett stridsflygplan.. =)

GRATTIS!!!!